#2017-06-29 01:46:30 

Belissima

Użytkownik

Hejka! Mam do was pytanie. Ale od początku, pracuję w branży, która często mnie zmusza do tego, żebym wyjechała z domu na dłużej. I mój dom stoi taki pusty. A ostatnio, jak wróciam po dłuższym wyjeździe, rozmawiałam z sąsiadem, który mówił, że jakaś chuliganeria się kręci po naszym osiedlu. Wiadomo, od razu człowiek ma czarne myśli, co to się może wydarzyć. Dlatego też chciałam zainwestować w jakiś system MGSM, który by mnie informował, w razie gdyby coś się działo. Słyszałam coś, że podobno rozwiązania firmy ROPAM są dobre, ale wolałabym zasięgnąć opinii kogoś, kto już korzystał z ich rozwiązań. Znajdzie się tu ktoś taki?
#2017-06-29 03:05:25 

Marecki

Użytkownik

A ten sąsiad, to jakiś dziadek? Jeśli tak, to dla niego wszyscy w przedziale 13-25 lat to chuliganeria, może samemu warto wpierw zobaczyć o co chodzi,a nie od razu popadać w paranoję?
#2017-06-29 03:27:43 

Belissima

Użytkownik

Sąsiad ma myślę nie więcej jak 40 na karku, więc nie myślę, by mu przeszkadzała młodzież. Sama zresztą bedąc w domu słyszałam o rozbojach jakichś ludzi, których nie mogą zidentyfikować (podziękujmy policji za sprawną pracę…)
#2017-06-29 04:48:20 

Bobcat

Użytkownik

Policji to się nie czepiaj, chłopaki naprawdę czasem muszą się namęczyć, żeby takich kmiotków dorwać.
#2017-06-29 05:23:38 

TomRiddle

Użytkownik

Panowie… pani oczekuje myślę konkretów, a Wy na manowce ją prowadzicie. Ja za to mogę powiedzieć nieco konkretów i jeśli chodzi o rozwiązania MGSM od firmy Ropam, to rzeczywiście są one skuteczne. W przypadku naruszeń monitorowanej przestrzeni od razu dostajesz albo maila, albo MMSa, więc znasz sytuację. Jak chcesz się dowiedzieć więcej, to zobacz na stronę: http://www.itchome.pl/ropam-mgsm-pm-26.html. To jest sklep, który znimi współpracuje.
#2017-06-29 05:48:51 

Belissima

Użytkownik

O patrz, ja nawet nie wiedziałam, ze Ropam to polska firma.
#2017-06-29 08:32:53 

TomRiddle

Użytkownik