#2016-10-26 03:05:18 

Marecki

Użytkownik

Witam. Jestem z wykształcenia inżynierem i obecnie pracuję w firmie zajmującej się projektowaniem poszczególnych elementów. Projektujemy chociażby nadruki na słuchawkach czy innych sprzętach multimedialnych. Dopiero raczkujemy z naszymi projektami, ale mamy naprawdę duże plany, żeby z naszymi projektami podbić rynek zagraniczny. W związku z tym mam kilka pytań do kolegów po fachu – w co warto zainwestować a na czym możemy oszczędzić?
#2016-10-26 03:52:20 

Miron

Użytkownik

Siema! Mim zdaniem to bardzo ambitny plan. Gratuluję i życzę powodzenia. Moim zdaniem jednak będziesz musiał zainwestować naprawdę sporo pieniędzy, jeśli zależy Ci na rozkręceniu firmy. Już sam sprzęt jest bardzo drogi, ale akurat na tym nie warto oszczędzać. Dodatkowo pamiętaj jeszcze o innych kwestiach, jak reklama itd. Ja bym na początki postawił na profesjonalne skanery 3d. To jest moim zdaniem priorytet skoro chcecie zajmować się drukiem.
#2016-10-26 05:19:19 

Abdullah

Użytkownik

Kolega ma rację. I moim zdaniem odpuść sobie na razie reklamę i postaw na wysokiej jakości sprzęt. To jest najważniejsze.
#2016-10-26 07:23:39 

Marecki

Użytkownik

Dzięki chłopaki. Co powiecie o takim sprzęcie , jak drukarka 3d zortrax m200, chodzi mi konkretnie o ten model. Polecał mi go kolega i mówił, że rewelacja do takich nadruków trójwymiarowych, ale stwierdziłem, że zbiorę więcej opinii.
#2016-10-26 07:49:06 

MasterDisaster

Użytkownik

My korzystamy z tego modelu u nas w firmie. Przyznam, że działa naprawdę rewelacyjnie, więc jeśli planujesz zakup to na pewno będziesz zadowolony. Jest spoko pod tym względem, że ma duży obszar roboczy a jakość druku jest naprawdę rewelacyjna. Fajnie sprawdzi się w przypadku różnych projektów.
#2016-10-26 08:09:13 

Bananowy

Użytkownik