#2016-06-28 02:45:21 

Miron

Użytkownik

Posty: 168

Skąd: Kielce

Wiek: 34

Witam mam sprawe mianowicie potrzebna naszej firmie jest coraz bardziej obsluga infoamtyczna i to w wielu aspektach. Nikt u nas dobrze nie ogarnia sprzetu, nie wie ile powinno sie za niego zaplacic no i potrzebujemy tez natychmiastowej pomocy kiedy jest jakas awaria systemu... wszystko to sie nagromadzilo mocno i potrzebujemy mocnej reki, ktora nam to pomoze ogarnac. Czy znacie jakas firme ktora sie zajmuje takimi rzeczami tak kompleksowo??
#2016-06-28 04:18:41 

Kika

Użytkownik

Posty: 42

Skąd: Cieszyn

Wiek: 27

ja ci mogę na priv polecić pewną bardzo rozbudowaną i godną zaufania firmę, która załatwiała nam akurat w dobrej cenie tablety dla przedsiębiorstw. braliśmy tych urządzeń dużo, ponieważ są nam potrzebne przy spotkaniach i prezentacjach u klientów, dlatego dostaliśmy ultra zniżkę i szef był mega zadowolony. także same plusy. z tego co wiem, zajmują się też instalacją sieci itp., naprawami więc chyba ogarną wam całą s[prawę za jednym razem
#2016-06-28 04:41:39 

Abdullah

Użytkownik

Posty: 105

Skąd: Wawa

Wiek: 37

to jak się nazywa ta firma? zdradźcie prosze. ja znalazłem coś takiego co jest też potrzebne naszej firmie, ciekawe jaka jest u nich cena takiej przyjemności: indata-solutions.pl/pamieci-masowe-i-archiwizacja-danych-veeam jak widzicie są to metody archiwizacji danych. nasza firma niestety produkuje tych danych mnóstwo, bo musi i nie może ich usuwać i konńcza nam się powoli prywatne zasoby. dlatego coś takiego by się przydało...
#2016-06-28 05:07:00 

Stefan

Użytkownik

Posty: 47

Skąd: Wieliczka

Wiek: 41

fajna sprawa, jak ktoś za ciebie się zajmuje archiwizowaniem plików dokumentacji itp. bo jest to bardzo uciązliwe i wiem że w wielu przypadków odwraca uwagę pracowników od ich najważniejszych zadań. więc jak najbardziej jestem za tym żeby kogoś takiego zatrudniać
#2016-06-28 06:53:11 

QiuSan

Użytkownik

Posty: 33

Skąd: Iława

Wiek: 24

dla tej firmy z której pisze założyciel tematu penwie najważniejsze będzie żeby miała tak zwany helpdesk IT czyli generalnie włączenie do systemu, który rejestruje wszystkie zgłoszenia awarii i odnosi się do nich z odpowiednim priorytetm. bo wiadomo że dla firmy każde uszkodzenie sprzętu czy sieci to niemożność pracy, a to się przekłada na straty i potencjonalne problemy z klientami. takie rozwiązania pomagają tego unikać, to się ceni.
#2016-06-28 07:55:45 

MasterDisaster

Użytkownik

Posty: 55

Skąd: Gdańsk

Wiek: 27

Bardzo dobrze mówisz koleżanko wyżej. Przyłączenie się do systemu help desk informatyczneog ma same plusy a awarie są usuwane w ekspresowym tempie. to o wiele lepsze niż dzwonienie po informatyka za każdym razem
DODAJ ODPOWIEDŹ
Copyright 2015